Ofte Stillede Spørgsmål

Hvad gør man hvis der er nogen defekter i lejemålet?
Svar: Du kontakter ejendomskontoret via mail/formular og vores vicevært løser problemet

Hvad gør man hvis der feks. er sprunget et vandrør, eller der ikke er vand, varme eller el i lejemålet?
Svar: Du kontakter vicevært på vores akut/vagttelefon på tlf.nr. 21 64 80 55

Hvad menes med at lejer har den indvendige vedligeholdelse af lejemålet?
Svar: Lejemålet skal altid fremstå ren pæn og vedligeholdt, og feks. skal der løbende rengøres hårde hvidevarer, bladingsbatt. samt rengøring af afløb og ventilations riste. Bemærk, ventilations riste må aldring tilstoppes

Hvor ofte skal der luftes ud, og gælder det alle rum i lejemålet?
Svar: Der skal dagligt luftes ud i alle rum, min. 2 timer dagligt

Må der hænges tøj til tørrer inde i lejemålet, og må jeg bruge en tørretumbler som ikke er med kondens/vandbeholder som kan tømmes?
Svar: Nej det er ikke tilladt, det resulterer i mug og dårligt indeklima, og værste fald skimmelsvamp

Må man selv male lejemålet?
Svar: Det er ikke tilladt, alle ændringer skal skriftligt godkendes af udlejer. Lejemålet er nymalet ved indflytning, og der må ikke ændres farve. Ved en evt. fraflytning, sørger udlejer for at lejemålet ny istandsættes, og dette gælder også maling. Skulle lejer ønske at bruge egen maler, skal dette godkendes skriftligt af udlejer, og ligeledes skal udlejer godkende de produkter der bliver benyttet. Istandsættelsen skal efterfølgende godkendes af udlejer, og i tilfælde af at arbejdet ikke kan godkendes, bliver dette lavet om af udlejers valgte håndværkere på lejers regning